Kitap Yorumu || Işıltı Sarayı (The Glittering Court # 1) - Richelle Mead

Puanım: 8/10

En sevdiğim türlerden olan tarihi kurgunun bir miktar distopik havayla harmanlanmasıyla ortaya çıkan bu kitabın benim için birçok artısı vardı. Olay örgüsü, ilginç konusu, pek de ilginç olmayan karakterleri, ön planda tutulan gizemli havası... gibi özellikleriyle beni okurken mest etti. Am ben kitabın devam kitapları olduğunu bilmeden okuduğum için kitabın sonuna geldiğimde, 'bu nasıl son, birçok şey havada bırakılmış' diyerek baya sinirlendim.😀 Meğerse yazar bazı gizemleri devam kitaplarına bırakmış. Ana erkek karakterimiz Cedric bana baya yetersiz, sönük geldi. Warren karakterini ondan daha iyi buldum. Anladığımız ve baş kahramanımız Adelaide ise okurken yormayan bir karakterdi, çok da sevimliydi. 🍭 500 sayfalık olmasına rağmen akıcı, yoğun olaylı bir kitaptı. Herkese öneririm.

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *