Yazarla Röportaj || Wendy Higgins

Herkese merhaba, bugün sizlere yeni bir etkinlikle geldim :)) Ve bu etkinliğimiz başlıktan da görüldüğü üzere, röportaj etkinliği. Benim için çok yeni ve heyecanlı bir etkinlik olan yazarlarla röportaj fikri aklıma gelince hemen soluğu Tatlı Şeytan üçlemesinin yazarı olan Wendy Higgin 'in yanında aldım. Rica ettim o da sağolsun beni kırmayıp bir bir cevapladı sorularımı:))
Kendisi çok sevdiğim bir yazar olduğu için kabul etmesi, benim kendi kendime bir sevinç dansı yapmama sebep oldu hatta :)) -Ama neyse ki oda da kimse yoktu ;)-
 Röportaja geçmeden önce kısaca bir tanıyalım yazarımızı:


Wendy Higgins, USA Today ve New Times'ın HarperTeen'teki SWEET EVIL serisinin en çok satan yazarı.
George Mason Üniversitesi'nden Yaratıcı Yazarlık derecesi ve Radford'dan Müfredat ve Öğretim Masterları kazandıktan sonra Wendy, tam zamanlı bir yazar olarak hayallerine gelene kadar lise İngilizce dersi verdi.
Wendy Virginia'nın doğu kıyısında, kocası, kızı, oğlu ve küçük köpeği Rue ile birlikte yaşamaktadır.


Gelelim Röportajımıza / (Interview for English CLICK HERE)


Ben: Tamam, her şeyden önce, görüşme teklifimi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.

Yazdığınız 'Tatlı Üçlemesi' hem Türkiye hem de dünyada çok popüler ve insanlar Anna ve Kaidan karakterlerini, özellikle de Kaidan'a kesinlikle aşık oldular. Böyle büyük bir hayran kitlesi olacağını hiç tahmin ettiniz mi? Bu ilgiye alışmak zor muydu?

WH: Merhaba Aleyna!

Hikayelerimin bu kadar çok izleneceğini hiç düşünmemiştim! Kalbimdeki hikayeyi yazdım - Anna ve Kaidan'ı düşünmeyi bırakamadım. Diğer insanların onların mücadeleleri ve sevgileri ile ilgilenebilmelerinden çok mutluyum. Ve dünyanın öbür ucundaki insanların böyle bir şekilde bağlanmaları benim için çok şey ifade ediyor! Onurlu ve kutsanmış hissediyorum. Teşekkür ederim!


Ben: Bu çok güzel :))

Yazdığınız diğer kitaplarda (Eurona Duology, See Me, Unknown Trilogy...) okuyucular tarafından çok okundu ve sevildi. Başarınızın sırrı nedir? Ve ilham kaynağınız nedir?

WH: Başarımın sırrı, hayal gücümün vahşileşmesine izin vermek ve günlük fikir ve ilham dua etmek. Kesinlikle inancım ve hayatım boyunca çevremden - tanştığım insanlar, gördüğüm şeyler, duyduğum sesler - yaşamdaki her şey kendini bir hikaye haline getiriyor.


Ben: Mesleğiniz hakkında sevdikleriniz neler? Mesleğinizle ilgili kötü bir yön var mı?

WH: Okuyucular ve diğer yazarlar ile etkileşimden hoşlanırım. Hayal gücümün içinde yaşamak ve istediğim kadar yaratıcı olmayı seviyorum. Sanırım tek kötü şey, endüstri eğilimlerinin yazdığım hislerle eşleşmediğidir. Paranormal yazmak istiyorum, ancak hiçbir yayıncı bunu istemiyor. Mali açıdan, ben her zaman bir yazar gibi güvende hissetmiyorum.


Ben: Kitaplarınız Türkiye'de çok popüler. Ben de dahil olmak üzere Türk okurlarınız sizinle tanışmak istiyor. Hiç Türkiye'ye geldiniz mi veya Türkiye'ye gelecek misiniz?

WH: Türkiye'ye gelmeyi ÇOK İSTERİM, ama bu çok pahalı. Yayıncı beni göndermeye hazır olsaydı, kesinlikle giderdim! Seyahat etmeyi ve okuyucularla buluşmayı seviyorum!


Ben: Gelecek sene, 'Kiss Collector' adlı kitabın okuyucuyla buluşacak. Açıkçası, kitap konusunu okudum ve şimdiden bu kitap hakkında çok heyecanlıyım.
Bu kitap hakkında bize ne söylemek istersin?

WH: Kiss Collector gevşekçe katıldığım liseye ve arkadaşlarımla gençlik yaşantılarına dayanıyor. Genç erişkinliğin tüm duygularını tekrar keşfetmek çok eğlenceliydi.


Ben: Son olarak, bana ve okuyucularınıza burada söylemek istediğiniz bir şey var mı?

WH: Sizi seviyorum! Umarım bir gün sizlerle tanışabilirim! Tüm heyecan ve destek için çok teşekkürler. Sevgimi ve öpücüklerimi yolluyorum!


Ben: Seni tanımak ve röportaj yapmak çok güzeldi. Zaman ayırdığın için çok teşekkür eder, başarılarının devam etmesini dilerim.

WH: Benim için zevkti. Teşekkür ederim, ayrıca. Harika blogunla iyi şanslar! :)



******************************

Eveet, benim için bu röportaj harika bir deneyim oldu. Wendy Higgins ile konuşmak çok güzeldi ve kendisini çok sevdim:))

Teşekkürler tekrar Wendy :))









Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


!!!Bu yazıyı "Bir Hayalperestin Kütüphanesi" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, iznim olmadan alınmış, ÇALINMIŞTIR!!!




Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim, keyif aldıysan ne mutlu bana :))

    YanıtlaSil
  2. Sevdiğin bir yazarların röportaj yapmak eminim harikadır, senin adına çok sevindim. :) Ve emeğine sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim =) gerçekten de oldukça güzel bir deneyimdi... Darısı sen ve sevdiğin yazarlara;))

      Sil
  3. yaaaa inanılmaz bişi ki bu. alla alla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alla alla teşekkür ederim yaa:) Bayıldım ifade şekline:D

      Sil
  4. ya baksana nasıl yaptın nerde yaptın annatsanaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresine ulaşıp mesaj attım canım :)) İşte blogum için röportaj yapabilir miyiz diye sağolsun cevap yazdı tabi olur diye o şekilde oldu yani:))

      Sil
  5. Akla gelmekle kalmayıp uygulamaya dönüşmüş bu röportaj fikri çok hoş geldi kulağa da, göze de.

    Sade ve Derin'in duyurusu sayesinde haberdar oldum. İyi ki duyurmuş.

    Özgün bir fikir. Fikirde kalmaması da teşekkürlük bir gayret :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşünce ve desteğiniz için çok teşekkür ederim :)) Deep için ise ne diyebilirim ki beni hâlâ şaşırtmaya devam ediyor ^-^

      Sil
  6. Deep'den geliyorum ^_^ Çok güzel bir fikir,okurken de inanılmaz keyif aldım,harikasınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyif alabildiyseniz en büyük keyfi ben almış olurum :)) Bu güzel yorumunuz için önce size, yolunuzu buraya denk getirdiği için de sonra deep e teşekkür ederim:))

      Sil
  7. Etkileyici bir fikir .Sizi kutlarım , deeeppp sana da teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşünceleriniz için çok teşekkürler ve evet deeeppp sana da teşekkürler :))

      Sil

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın lütfen; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *