Kitap Tanıtımı || Sana Bağlandım (The Crush # 3) - Nicole Williams

İlk iki kitabını öyle ya da böyle severek okuyup bitirdiğim, The Crush Serisi nin daha doğru üçlemesinin son kitabı olan Sana Bağlandım kitapçılardaki yerini aldı.Ben açıkçası daha ne olabilir ki diyordum ama arka kapağına bir göz atınca ikilimizin hayata karşı ve aşkları için son bir savaş daha vermeleri gerekiyor anlaşılan.


Kitabın Adı: Sana Bağlandım
Alt Başlık: Crash Serisi 3
Yazar: Nicole Williams
Baskı Tarihi: Ağustos 2015
Sayfa Sayısı: 352
Kitabın Türü: Roman, Aşk, Edebiyat
Orijinal Adı: Crush
Çeviri: Fadime Türker
Dil: Türkçe
Yayınevi: Aspendos Yayıncılık


Futbol. Şöhret. Meraklı gözler. Jude ve Lucy, artık nişanlıdırlar. Üstesinden geldikleri onca şeyden sonra mutluluğu yakalarlar... En azında öyle olduğunu sanırlar. Ama hiçbir mutluluk sonsuza kadar sürmez. Jude'un yıllardır hayalini kurduğu şey gerçekleşir ve beklediği seçmeler sonuçlanır. Jude, artık San Diego'da ünlü bir futbol oyuncusudur. Fakat bu Luce'un beklediği şey değildir. Para, şan ve şöhret... Korkular, tereddütler, ihtiras ve yanlış anlaşılmalar arasında birbirlerinden başka güvenecek kimseleri olmayan iki âşık… Jude ve Lucy'nin çalkantılarla dolu bu macerasında, aşk her şeyin üstesinde gelebilecek midir?



Açıkçası ben şöhretli Jude'u çok merak ediyorum ya sizler?



Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!



Yorumlar

  1. merhaba! blog keşif etkinliğinden geliyorum *-*blogunu takibe aldım benim bloguma da beklerim :D gulsahsaahin1.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğunuzu ekledim.Ben de bloğuma beklerim bloğum: http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/
    Güzellik ve bakımın yanısıra kültürel paylaşımlar da yapmaktayım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu ekledim Bende bloguma beklerim ☺ Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Elbette hemen takip ediyorum tşk ederim;)

    YanıtlaSil
  5. Thank you. Sure, I m following

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın lütfen; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *