Kitap Yorumu || Son Kurtarıcı (The Alexa Montgomery Saga # 1) - H. D. Gordon

Genel olarak konusu: Kana susamış vampirler evine saldırdıktan sonra 17 yaşındaki Alexa, kız kardeşini kurtarmak için annesini ölümle yüz yüze bırakmak zorunda kalır. Alexa çok geçmeden, seçkin bir ırk olan doğaüstü bir savaşçı ırkının son üyesi olduğunu öğrenir ve kendisini bir çeşit kurtarıcı olarak gören, vampirler ve kurt adamlarla dolu bir dünyanın içine çekiliverir. Ve Alexa, kendini inkâr edemeyeceği bir şekilde yakın hissettiği bir vampir olan Kayden'la tanıştığında, kendi kendine de güvenip güvenemeyeceğine karar vermek zorunda kalır.


Puanım: 7/10

Güzel paranormal bir YA kitabıydı. Alexa ilginç bir ana karakterdi, güçlü ve özel oluşunu sevdim. Hikayede bol bol kurtadam ve vampirin bulunmasını da sevdim. Ama bazı mantık hataları yüzünden arada hikayenin gerçekçilik ve samimiyetten uzaklaşması sıkıntıydı. (Evet, paranormal kitaplarda da inandırıcılık arıyorum)

Kayden tam bir kuzeyliydi, bayıldım. Hatta Brocken vampirlerinin hepsini beğendim.💙 Jackson karakterinin daha cool olmasını beklerdim, hayal kırıklığına uğrattı beni. Kitabın kensine has hiyerarşik ortamı, sırları, efsaneleri çok farklı bir renk ve akıcılık katmıştı olaylara.(Dibine kadar özgün değil ama çok iyiydi yine de) Kitap yine etkileyici bir bitişle, beni merakta bırakarak bitti. Giriş kitabından bekleneni verdi diyebilirim. Devamını da okuyacağım kesinlikle.

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *