Kitap Yorumu || Kırılmayan (The Legion # 1) - Kami Garcia


Puanım: 7/10
Genel olarak konusu: Kennedy, annesini hayaletler tarafından öldürülmüş bir genç kızdır. Aniden hayatına giren Jared ve Lukas adındaki ikizler ona annesinin kadim bir topluluğun üyesi olduğunu ve dünyayı korkunç bir iblisten kurtarmaya çalıştığını anlatınca, Kennedy kendini annesinin yerinde bulur.
👻👻
Uzunca bir zamandan sonra kitap yorumuyla geldim. (Bundan sonra yorumlarım bollaşacak, haberiniz olsun).
Kami Garcia benim Muhteşem Yaratıklar Serisi'nden dolayı ilgimi çeken bir yazardı bu nedenle heyecan ve beklentiyle başladım kitaba 👻. Kitap genel olarak 'çocuksu' bir kitaptı benim için. Ayrıca hayalet teması olsa da kitapta bolca mantık hataları vardı! (Mesela hayaletler madem ki bu kadar çoklar, nasıl bugüne kadar insanlara bu kadar az hatta neredeyse hiç görünememişler!?)
Yine de kitap young-adult türünde olduğu için severek okudum.😀 Jared ve Lukas'ı hatta tüm ekibi sevdim. Sonundaki duygusal karmaşa, heyecan bana %100 geçti. Genel olarak çerezlik bir kitaptı ve devamını da okumayı çok istiyorum.
👻👻👻

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *