Kitap Yorumu || Saplantı - Jennifer L. Armentrout


Puanım: 7/10

Yazarın Lux Serisi (Obsidiyen, Oniks...) içerisinde bir Hunter vardı hatırlarsanız. Köken kitabında Daemon, Luc'un mekanına gittiğinde o da oradaydı ve o sahneyle ilgi çekmeyi başarmıştı. 😍 İşte şimdi paravanın arkasından Hunter geliyoorrr.👏 Kendimi kapatırdım, çok pardon.😂

İşte bu kitap Lux serisinin spin-off'u olmakla beraber Hunter'ın ve Serena'nın hikayesini barındırıyor, şöyle bir farkla: Bu kitabın içeriği yetişkinlere yönelik.👽

Öncelikle söyleyeyim Serena'yı asla tam anlamıyla sevemedim.😑 Ayrıca Hunter da bi miktar zorlama geldi.😣 Aslında okurken istemsizce Katy ve Daemon ile kıyasladım ve onların aşağısında kaldılar doğal olarak.

Olaylar, hikaye ne bileyim biraz sıradan hissi verdi.😶 Çok fazla heyecanlanamadım ta ki o muazzam kişi devreye girene kadar: LUC💛 Kulüp yöneten melez ergen!
Kendisi önceden de favorimdi ama burada da onu okumak -hatta tanıdık başkalarını da görmek- o kadar muhteşemdi ki😍😍.

Kitap klasik JLA dilinde eğlenceliydi. Ve Arumları da çok merak ettiğim için ilginç şeyler de öğrenmiş oldum.😍 Sadece kendini aşırı sevdirecek karakter pek yoktu. Ve buna maalesef iki ana karakter de dahil.

Genel olarak orta, eğlenceli bir kitaptı. Ama bu seriye dair kitapları da okumayı seviyorum açıkçası.😄

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *