Kitap Yorumu || Not: Seni Hâlâ Seviyorum (To All the Boys I've Loved Before # 2) - Jenny Han

Herkese merhabalar, nasılsınız?? Ben, okulun yoğunluğuna geri dönüş yaptığım için aşşırı mutsuzum açıkçası😬. Ama her şeye rağmen bugün güzel bir devam kitabının yorumuyla karşınızdayım.

Puanım: 9/10 

🍩Sevdiğim Tüm Erkeklere serisinin 2. kitabında, ilk kitapta yarım kalan olaylar ve bazı yeni yüzler bizleri karşılıyor.

🍯Serinin lezzeti 5 katına çıkmıştı (ah o kitaptaki tatlılar 😍). Ve şunu farkettim ki kendimde Lara Jean + Margot 'yu fazlasıyla görüyorum.😂 Bu kitapta aramıza katılan yeni isim: ilk kitaptan da tanışıklığımız olan John Ambrose McClaren (ismin muhteşemliği😍). Kendisine B-A-Y-I-L-D-I-M diyebilirim ama Peter kendisine beni tatmin edecek kadar bir tepki vermedi.☹ Ah bu arada Peter demişken kendisinden ve Genieve'den de nefret ettim.😞 İlk kitapta itici olan Chris bu kitapta daha tatlıydı.

🍮Video olayı var ki inanılmaz eğlendim, baya güldüm. Stormy'e de ayrı bayıldım. 😇

🍦Yine harika bir kitaptı ve tekrarlıyorum John A. M. baştan sona harika bir karakterdi benim için😍.
Aksine Peter Kavinsky ise sevimli bir hödüktü. (Sonlara doğru biraz daha toparladı gibi ama).

☕Kitapta o kadar iyi nokta vardı ki... Mesela o "yakalama oyunu, parti, (beni deli etse de) Peter'la olan her şey...😇

🍭Bu kitabın her şeyi sevmiş olmamla birlikte serinin 3. bir kitaba ihtiyacının kalmadığını düşünüyorum.😞 Yani yazar ne yazmış olabilir de bir kitap daha çıkarmış, benim için merak konusu 🤔. Tabi ki bu okumama engel olmayacak orası ayrı.😂

🍰Sizin merak ettikleriniz ve yorumlarınızı bekliyorum.😊

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *