Kitap Yorumu || Tılsımlı Prenses (Ella Enchanted # 1) - Gail Carson Levine

Puanım: 8/10

Ya kitap çok kısaydı ya da bem doyamadım.🤔 Ama sayfa sayısı da çok değildi, sanki yazarın acelesi varmış gibi.

%100 Cinderella uyarlaması olduğu için tabiki de çok sevdim.💛 Prens Char'a kapıldım gittim resmen.😍

Kızımız Ella'nın üstündeki itaat laneti çok güzeldi, ayrıca kendisi tarafından anlatılmıştı kitap ve okuması oldukça rahattı.🙄 Kitap bu yılki favorilerime girmiş olabilir.😻

Yazarın kendi oluşturduğu dil ve ırklar bir masal için yeterli bir çabaydı.🌸 .
Ama Ella'nın yaşının 15 olduğunu anlamam, daha doğrusu bunu yazarın açıkçası belirtmesi çok uzun sürdü😑. Bunu buraya özellikle yazıyorum ki siz okurken bilerek okuyun, kafanızda olayları canlandırmak zor olmasın.

'SPOILER'IMSI BİR ŞEY:


Ayrıca kızın peri genlerini biraz daha göstermesini isterdim. Bunun dışında cam ayakkabıya değinilmesi, balo kısmı efsaneydi.


SPOILER SONU!!

💜Büyülü kitap ve mektupları, sondaki kısmın ayrıntılarını zevkle okudum.😻
Doyumsuz ve güzel bir masaldı.😇

Yazarın anlatım dili, öykücülüğü, sürekliliği iyiydi.💛 Muhtemelen yazarın bu tarz başka kitaplarını araştıracağım ve bu kitabın filmini de izleyeceğim.💃💃

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *