Kitap Yorumu || Sevdiğim Tüm Erkeklere (To All the Boys I've Loved Before # 1) - Jenny Han


Merhabalarrrr!! Geçenlerde ani bir kararla Sevdiğim Tüm Erkeklere okuma maratonu yapmış ve 1 günde ilk 2 kitabını okumuştum ama buraya yazmamıştım. Hatta bu Tüyap'ta da set olarak aldım seriyi. Yani evet beğendim seriyi. Şimdi gelelim yoruma:

Puanım: 9/10

Liseli, yarı Koreli, genç kızımız Lara Jean (adı çok güzel değil mi yaa) her platonik olarak sevdiği erkeği bırakacağı zaman, onlara kendilerine asla yollanmayacak bir mektup yazarak vedalaşır. (Ki bence bu çok mantıklı bi şey, ben de hayatımın bazı noktalarında bu fikri kullanıma soktum.) 5 mektup, 5 çocuk vardır ve birgün mektupların sahiplerine aniden postalanmasıyla olaylar karışır.

Kısaca konusu böyleydi. Ve de çok marjinal bir fikir yahu! Bunun için yazarımız Jenny Han'ı tebrik etmek lazım.👏

Kitabın benim için artılarından biri Lara Jean ile ortak noktalarımızın çokluğuydu ve zaten olayları anlatan da kendisiydi.😃 Bir başka artısı ise P. Kavinsky'di. Kendisi için ne söylesem az olur🔥😂.

🍨Ama muhtemelen beni en çok çeken yönü ise kitabın sıcacık bir dünyası olmasıydı.

🍭Aile ortamı, arkadaşlıklar, eğlence ve mizah dolu olaylar...

🍰Bu kitap hakkında anlatan bir ifade bulmam gerekirse: Lezzetli bir kitaptı. Her yönden hem de. 🍦 Ama özellikle belirtmem gerekirse benim gibi tatlı seven biri için, rüya gibi bir kitaptı, çünkü Lara Jean mutfakla FAZLASIYLA haşır neşir bir karakter ve o bir şeyler yaptıkça ben acıktım.😂 Yok mu bunların yazdığı bir tarif kitabı diye bağırmak istedim.

🍦Kısacası kitabı bütünüyle sevdim ki bir de filmi varmış ama filmde oynayan Lara Jean hayal ettiğim gibi değil bence?

🍭Sizin seri hakkındaki genel düşünceleriniz nelerdir?

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *