Kitap Yorumu || Mirasçılar 2 (The Heirs # 2) - Kim Eun Sook

Puanım: 9/10

Serinin bittiği kitap olduğu için mi yoksa yazar mı çok iyi iş çıkarmış bilmem ama keşke 3. kitap da olsaydı dedim. Bitince bir boşluğa düştüm diyebilirim. .
Bu sefer adaptasyon problemi yaşamadan rahatça okudum. Olimpos Yayınları yine harika bir ayraç ve poster koymuş kitaba, aşık oldum.
Bu kitaptaki tek kusur dizideki eğlenceli sahnelerin buraya eklenmemiş olmasıydı. Belki de uzatılmak istenmemiştir ama ortaya hep duygusal ağırlıklı bir kitap çıkmış. (Hele ki Yeong Do 'nun sahneleri bende yara bıraktı resmen.⛇)
Seriye dönüp bakınca başarılı bir kitap serisi mi görüyorum yoksa başarılı bir TV dizisi mi emin değilim. Başarılı bir senaryo? Ama her türlü bir şeylerin başarılı olduğu kesin😂.
Yeong Do'nun bütün sahnelerini aşık olarak okudum.💜 (Ve tabii ki hâlâ bunun Kim Woo Bin ile alakalısı yok😉). Myung Su sahneleri keşke daha fazla olsaydı, aşırı tatlı bir karakter. 😅

Kısacası okumalara doyamadığım bir kitap serisi oldu the Heirs. Siz sevdiniz mi?

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *