Kitap Yorumu || Vişne Bahçesi - Anton Çehov

Herkese Merhabalar.🎃 Geçen gün bir çırpıda okuyup bitirdiğim ve bu ay ki okunacaklar listemden çıkarttığım, Rus Klasiği Vişne Bahçesi yorumu ile geldim. 🌳 🎭 Kitap bir klasik olduğu için çok ayrıntılı bir yorum yapmayacağım. Tür olarak tiyatro oyunu olduğu için olay perde perde ilerliyor. Ve bu benim ilk tiyatro deneyimimdi. 🍁Olaylar Lubov Andreyevna 'nın babadan kalma çiftlik evinde geçiyor ve borçları yüzünden bu evin açık arttırmaya çıkması ve bunun sonucunda vişne bahçesinin yok edilebilmesi üzerinde duruyor.


Puanım: 7/10 🍀🍀🍀☘ .
🍒Kadın karakterler ağlayıp durdu hatta tüm karakter için durum böyleydi. Belki de tiyatro olduğu içindir ama bana gına getirdi bu durum. .
🍒Anya ve Trafimov'u sevdim ama Varya'ya gıcık oldum. Yaşlı Uşak Firs'e hem üzüldüm hem de bayıldım.😄 .
🍒Vişne ağaçlarının sahibi olan Andreyevna'ya çok kızdım, çok gereksiz bir insandı bence. 😠 .
🍒Yepihodov'a gıcık gıcık davranan Dunyaşa'dan nefret ettim. Ayrıca Yermolay Alekseyeviç Lopahin adlı hain beni şoka uğrattı resmen. .
🍒Yazarın dili çok rahattı. Olay örgüsü sade ve kısacıktı. .
🍒Okuduğum için mutluyum ama bana çok bir şey katmadığı için çok yüksek bir puan veremiyorum. 😑

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *