Kitap Yorumu || Mirasçılar 1 (The Heirs # 1) - Kim Eun Sook

Herkese merhabalar, bugün nasılız bakalım?😋 Ben enerjiğim oldukça, umarım sizler de öylesinizdir. Bugün dizisini izlemediğim ama kitabını okuduğum the Heirs yani Mirasçılar'ın ilk kitabını yorumluyorum. 

Puanım: 9/10

Olimpos bence bu K-drama dizilerinin kitaplarını basmaya başlayarak çok güzel bir iş çıkardı. 👏 Büyük bir fan kitlesini sevindirmiş oldu. Kitapta sürekli olarak açıklamalı dipnotların olması ve bu sayede Kore kültürünü tanımak çok zevkliydi.😍 Zaten farklı kültürleri öğrenmeyi aşırı severim.💙

En başta (baya bir süre) dizideki cast ile kitaptaki karakterleri doğru eşleştiremeden okumuşum. Araştırınca farkettim. Şöyle ki Kim Woo Bin'i Yeong Do değil de Tan'ın abisi Won sandım. Daha sonralarda Won'un yaşı baya büyük gelmeye başlayınca bana hatamı farkettim.😂 Bir de aşırı Kim Woo Bin beğenen biri olarak yaptım bu hatayı.😞

İsimleri oturtmam, dolayısıyla karakterlerin cinsiyetini anlamam doğal olarak kolay olmadı. 😀 Adaptasyon problemini çok yaşadım.😂
Olaylar genelde Kim Tan, Choi Yeong Do 💓 ve Cha Eun Sang'ın hayatları üzerinden anlatıldı. (Yaşlı ve aşık bir çift vardı ama neyse çokta şey etmeyelim😂)

Kitap direkt diziyi anlattığı için hem kitabı hem diziyi beğenmiş oldum😍.
Kim Tan 'a çok güldüm, eğlenceli ve sevimliydi. Yeong Do 'ya ise (kesinlikle onu canlandıran Kim Woo Bin diye değil) B-A-Y-I-L-D-I-M ❤. Serseri bir kötü çocuk nasıl sevmem😂. Açıkçası Eun Sang da beklediğim gibi aşırı saf bir kız değildi. İyiydi yani.
Kaliforniya kısımları çok güzeldi. Gerçekten de yaz rüyası gibiydi. 😍 Sembolik olarak düş kapanı güzeldi.😋
İmparatorluk Lisesi ve onun kast sistemi, ortamı heyecan vericiydi.👻 Çok olaylı olması daha da müthişti.
Ama maalesef kitapta çeviri ve düzende hatalarla karşılaştım ve bu beni üzdü.😞 (İtalik yazılması gerekirken düz yazılmış yerler, anlamsız cümleler gibi) Neyse ki kitabın içine konulan müthiş poster hemen affettirdi Olimpos'u 😍😍.

İkinci kitap için aşşırıı heyecanlı bir şekilde kitabı ve yorumunu bitirdim.❤❤

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *