Kitap Yorumu || Asi (MacLeod Trilogy # 1) - Monica McCarty

 Puanım : 8/10 🔥🔥🔥🔥

.
Tabiki de favori hist. yazarım Moni'ye aşırı güvenerek başladığım kitap çok güzeldi. .
Isabel, (çookkk) fazlasıyla güzel genç bir leydi.😍 Bazen aptallıklar yaptı ama sevimliydi genel olarak. .
Rory MacLeod ise bildiğimiz heykel tarzında bir adam. 😂 (Kendisini biraz yazarın Erik MacSorley karakterine benzettim.) Ayrıca da çok şakacıydı ve gençliğinin verdiği enerjik bir karaktere sahipti.💜
İkisi birlikte çok güzel bir çiftti.🤓 .
Ben Sleat karakterini daha dolu isterdim ama bana göre boş çıktı. 😮 Ve de Isabel'in yeteneklerini gerçekten sergilemesini isterdim ama yazar bunu neden yapmamış şaşırdım doğrusu. 😶
.
💙Gerilimler, duygusallıklar yeterliydi.
.
Yazarın kitap sonu açıklamalı notlarına BAYILIYORUM. 💙💙 Çok şaşırtıcı şeyler öğrendim bu seferde. Mesela Tek Gözlü Kadının Savaşı, Rory - Isabel evliliği gerçekmiş, şok oldum😨).
.
Zaten Moni'nin aşklarına alışık olduğum için, bu çiftte de keyif aldım ve farklı bir şey göremedim.🙂 (Ah Erik MacSorley sen hep zirvede kalacaksın.😍)

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *