Kitap Yorumu || Serefina ve Siyah Pelerin (Serafina # 1) - Robert Beatty

Puanım: 9/10

Kitabın konusu: 12 yaşındaki Serafina babası ile birlikte gizlice Biltmore Malikanesinde yaşamaktadır ve bu durum onu görünmez olmada ustalaştırmıştır. 👤O gece yaratığıdır. Bir gece evde Siyah Pelerinli Adamın bir kız çocuğunu ortadan kaybettiğine şahit olunca, evin küçük beyefendisi Braeden Vanderbilt ile birlik olup Siyah Pelerinli Adamın peşine düşerler.🔎


Konusu müthiş, olay örgüsü daha da müthiş olan kitaba tek kelimeyle BAYILDIM .💚💙💚 Başta da belirttiğim gibi bu kitap çocuk kitabı falan değil, olamaz. 🍀Kitap fazlasıyla ürkütücü ve gerilim dolu sahneler içermekle beraber; belli bir masumiyete de sahipti. 💈Zaten İngiltere ve dönem temalı kitapları ayrı bir seviyorum bu kitap da tam bana göreydi zaman ve mekan açısından. Ayrıca ana karakterimiz Serafina başta olmak üzere tüm karakterler tam olması gerektiği gibiydi. Hele Braeden bir kutu çikolata gibi yararsız ama muhteşemdi bence. 😹

Birçok duyguya ev sahipliği yapan kitap beni sona doğru duygulandırdı ayrıca ki bunu beklemiyordum. 🙈Serafina elimde büyümüş gibi bir his vardı içimde. Ayrıca Serafina'nın iç monologları müthiş eğlenceliydi. 🕵Kitap çözülmesi imkansız bir kitap değildi asıl olayı hemen anlıyorsunuz ama yazar yine de beklemediğiniz detaylar serpiştirebilmiş ek olarak .

Sadece sonunda bazı kısımlar zorlama geldi ama genel olarak sonunu da beğendim ve devamını da okumayı çok istiyorum.😻

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *