Kitap Yorumu || İşaret (House of Night # 1) - P. C. Cast & Kristin Cast

Kitabın konusu: 16 yaşındaki Zoey, sıradan bir gün geçirirken aniden okulda 'İşaret'lenir ve bunun anlamı artık normal biri olmadığıdır. Çünkü o artık bir Çaylaktır yani Vampir adayıdır. Ve bundan sonra diğerleri ile birlikte Gece Evi 'nde yaşamalı ve eğitim almalıdır. Ama bir vampir adayı için bile tuhaf olaylar Zoey'i beklemektedir.

Puanım: 7/10

Konusunu çok güzel bir şekilde aktarmış olduğum kitabın, anlatıcısı Zoey adlı karakterimizdi. Kendisi bir ergende aradığınız tüm özellikleri tamamen taşımakla birlikte yeri geldiğinde çok komik yeri geldiğinde de çok can sıkıcı olabiliyordu.


Kendine edindiği arkadaş grubuda çok sevimliydi. Aslında yan karakterlerin hepsi kendini sevdirdi bana. Ayrıca muhteşem eğitim sistemi ve öğretmenlere resmen özendim.

Kitabın bol olaylı olması güzeldi ama fazla uzadığını düşünüyorum kitabın. Daha doğrusu çok olay oldu ama tatmin edicek olaylar yoktu bu yüzden gözümde iyice uzadı kitap. Zaten serinin bu kadar çok kitaptan oluşma sebebinin de bu ağır ilerleme olduğunu tahmin ediyorum. Ya da sadece daha ilk kitabı olmasındandı.

Anlatımda bozukluk vardı bir şimdiki zaman, bir geçmiş zamandı. Artık yayınevinin mi, yazarların mı dikkatsizliği bilmem ama direkt puan kırdım. Paranormal genç kız edebiyatından bir kitap olduğu için okuması rahat, günlük basit bir dili vardı.

Başta da dediğim gibi olay çoktu, bu sebeple sonu nereye varacak diye merak uyandıran bir yapısı ve gerçekten de farklı bir oturmuş vampir hiyerarşisi vardı. Böyle vampir ünlüler falan vardı, eğlenceliydi. Günlük hayatta varolan vampirler vardı YAHU! Özendim sanki biraz 😒. Bilgim yok ama tahminim ve hislerim Neferet'in kötü biri olduğunu söylüyor, ilerdeki kitaplarda anlarım artık spoi yemezsem.😶 Erik yakışıklı ve boş bir karakter bence. Hayal kırıklığına uğradım. Ama Heath' ten baya umudum var.😍 Kısaca atıştırmalık bir kitaptı. Çok ünlü bir seri olduğu için başladığıma sevindim. İçimden bir ses git gide güzelleşceğini söylüyor. Sonuçta seveni çok serinin.

Şimdilik kaçıyorum 

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *