Kitap Yorumu || Cinayet İlanı (Miss Marple # 5) - Agatha Christie

 Herkese merhabalar 🤗 Size aşırı sevdiğim bir suç ve gerilim yazarı olan sevgili Agatha Christie'nin kitabının yorumuyla geldim.💛

Küçük bir kasabanın yerel gazetesine bir ilan verilir. Ve bu ilanda Little Paddocks 'da cuma akşamı bir cinayet işleneceği yazmaktadır. Bu bir şaka mıydı, yoksa Cuma akşamı sönen ışıkların bir sebebi mi vardı?


Puanım: 8/10
200 sayfalık, akıcı bir kitaptı.
Zaten Agatha Christie olunca konu direkt beni çok şaşırtacağını biliyordum ama bu sefer sırf şaşırmamak için bütün karakterlerden şüphelendim ama gelin görün ki kitabın sonunda yine büyük şoka girdim.🙈 Ne diyim, kadın her seferinde başaracak galiba bunu.
Olay çok güzeldi, gerilim dozundaydı ve merak faktörü sonuna kadar vardı.😐 Zaten Agatha Christie'nin en sevdiğim özelliği; olay açığa çıkınca ve kanıtlar ortaya konurken, gerçekten de sizin de aslında farkedebilmeniz gereken şeyler oluyor. 🔍Daha açık anlatayım: mesela deniyor ki, katil bunu bunu yaptığı için, A kişisi dendiğinde bu kanıtlar kitabı okurken sizde görebilirsiniz. Ama anlayamıyoruz o ayrı konu.😂 Sherlock'u da çok severim ama bu konuda yetersiz olduğuna inanırım. Çünkü sizin yakalayamayacağınız ayrıntıları Sherlock görüyor ve olayı çözüyor. Yazar size hiç şans vermemiş oluyor. Agatha ise size de bunu bulma şansını tanıyor. 🤓 📚Neyse her halükarda ikisini de çok seviyorum.

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *