Bir Hayalperest : Gittim ve Döndüm -Geçen Zamanda Yazmak İstediklerimin Özeti-

Evet değerli okuyucular Hobbit 'ten esinlenerek atmış olduğum başlıktan da anlaşılacağı  üzere, sınavlar ve tercihler karmaşasından yeni azat oldum ve yorgunluk kahvemi içtikten sonra soluğu burada aldım. (Tamam belki bu kahveyi biraz fazla uzatarak içmiş olabilirim :p ) Kitaplarıma daha erken kavuştum ama artık fark etmeye başladım ki; kitap okumanın tadı, okuduktan sonra blog da paylaşacağın yorumun heyecanıyla birleşince apayrı oluyormuş. Ama neyse ki bu hasret bitti ve ben döndüm. Ama bu ayrılık sürecindeyken yazamadığım kursağımda kalan yazılar ve alışverişler vardı ben de onlar için bugünün hazırlığı olarak fotoğraflar çekmiştim. İsterseniz kısa başlıklar ve kısa içerikler halinde, benim gözümün kaldığı olayları paylaşalım -biraz liste kabarık olabilir ama bunu geçen zamanın bir özeti olarak düşünün ve sizde geçmişinizi hatırlamaya bakın- :





Kitap Alışverişi - 7
Okuyamasam da elbette duramayıp, aldığım kitaplar oldu (aldıklarım sadece bunlar değil daha sonrada bir-iki kitap alışverişi yaptım onu ayrı yazacağım) ama bu sene hiç kitapçılardan gidip bir kitap almadım -biri belki- ve arkadaşlar, aldığım kitapların hepsini en az % 40, en fazla % 70-75 indirimle aldım ve hepside birinci el, tertemiz. Size başka birgün en sevilen yayınevlerinin kitaplarını en uygun nerede bulabileceğinize dair bir yazı da yazacağım (Pegasus hariç. O yayınevinin uygun fiyata satış yaptığı bir evren yok maalesef) .
Evet aldığım bu kitapların yorumlarını da en kısa sürede sizlerle buluşturacağım :)




Tellywood Çılgınlığı
Ülkemizde artık Hint Dizileri yani Tellywood oldukça yoğun bir şekilde takip ediliyor ve Kanal 7 aracılığı ile ardı ardına yeni diziler çıkıyor. Elbette bu dizilerin hepsi için teker teker yazılarımı yazacağım daha sonradan ama şimdilik bilmeyenler için de kısaca anlatayım. Kimi Kore sever, kimi bu dizileri. Ben her iki alandada soğuk olan bir insandım ama abartı ve genel bir önyargı yüzünden Hindistan kesinlikle gitmeyeceğim ülkelerden dediğim bir ülkeydi daha düne kadar. Sonra bir anda Kanal 7  de tesadüf eseri Bir Garip Aşk ( Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon?) dizisini gördüm ve dalgasına annemle bakalım dedik. Sonra ben başrol oyuncusu Barun Sobti yi gördüm bir vurul, bir vurul anlatamam. Yani diziye, adama değil :D:D:D Sonra hikayeler güzel geldi, danslarına ve tuhaf geleneklerine, hiç bitmeyen festivallerine, şarkılarına ve çok uzun olmasına rağmen bakışmalarına kısaca her şeyine aşık oldum. Özellikle şarkılar ve danslar. Bir ülkede herkes mi dansçı yaa?





Tatlı Hesaplaşma
Sevgili Bofurcuğumun kucağında  görmüş olduğunuz; en sevdiğim yayınevinin, en sevdiğim serisi olan Tatlı Serisi (Wendy Higgins) nin son kitabı olan Tatlı Hesaplaşma da çıktı ve seri bitti. Tabi bu durum benim için pek de eğlenceli olmadı ama bir yandan da tüm olayları Kai nin ağzından nasıl olacağını da deli gibi merak ettiğim için sevindimde. İlk çıktığın da sevgili GO! Kitap, eğer İstanbook.com dan alırsanız, ktabı hem indirimli, hem Kaidan Rowe rozetli, hem de hazır olun: yazarın imzasıyla (*o*) almış olursunuz dedi. Ve ben o arada küçük bir kalp spazmı geçirdikten sonra sipariş ettim. Ve ganimetlerimi topladım. Ama kitap bana geldiğinde kargodan ötürü çok yıpranmıştı yani kimse kusura bakmasın ama İstanbook.com u bu nedenle kesinlikle önermiyorum. Ama neyse ganimetlerim beni aşşırı mutlu etti. :)





Tatil :)
Keşan tarafında yaptığımız tatilden de kısa bir kaç şey. Gerçekten de insan kendini yeniliyor demek isterdim ama evdeki bulaşıklar bana ve teyzoşuma kalınca pek emin olamadım yenilenip, yenilenemediğimden ;)


Süpriz Röportaj
Evet arkadaşlar sınava çalışırken boş da durmayıp, çok tatlı bir wattpad yazarı ile -hatta basılan kitabıda var- tanışma fırsatı buldum. Benim ilgimi açıkçası ilginç tercihlerinden dolayı çekti ve kendisinden röportaj sözü de aldım. Bakalım ne zamana fırsat olur, göreceğiz :) Kim olduğunu da dediğim gibi sürpriz olarak saklayacağım ;)



2015 in Favori Kitapları

Biliyorum neredeyse 2017 geldi ama olsun yine de bunu yapmayan blog kalmadı ama ben öylece uzaktan okudum onları ;) Şimdi içim şişmesin diye ben de 2015 de okuduğum en iyi beş kitabımı piyasaya sunuyorum buyrun efenim :)



Monica McCarty ile Etkileşim
Evet bu tuhaf bir başlık oldu ama yine de benim için çok önemli olduğu için söyleyeyim dedim. En sevdiğim Historical yazarı olan sevgili Monica'cığım ile ilgili daha doğrusu o ve en sevdiğim kitabı ile ilgili yazdığım bir iki cümleye cevap yazmış olması beni çok sevindirdi. Beklenmedik hoş bir durum oluştu :). Olayı bu kadar büyütmemin sebebi yazara ulaşmak normalde pek kolay değil ama şans yüzüme güldü gibi ha?



OSES Türkiye
Bundan da kısaca bahsedeyim barii. Okul sağolsun, OSES Türkiye adlı ses yarışmasına götürdü bizi ve oldukça iyiydi. Jüriler oldukça şekerdi ve benle kankim tam olarak Acun Ilıcalı nın arkasında oturduğumuz için ben ara verdiklerinde çaktırmadan telefonda takılan Acun Bey in telefonuna göz atmış olabilirim :D:D Zaten adam fark etti galiba çünkü oturma şeklini değiştirdi birden :D:D:D




Leonardo DiCaprio nun Oscar a Kavuşması
Benim çok sevdiğim bir oyuncu olan Leo (arkadaşlar arasında biz ona böyle deriz :P ), Titanic den sonra uzun yıllar beklemesine rağmen, sonunda sevgili Oscar ına bu yıl kavuşabildi. İyi kide verdiler çünkü adamın evinin her köşesinde plastik Oscar oyuncakları görülmeye başlamıştı ve bu biraz ürkütücüydü ;)


Dizi Çevirmenliği
Evet yanlış okumadınız artık dizi çevirisi yapıyorum. Baktım zaten üniversitede İngilizce hazırlık görüyorum, boşa gitmesin en iyisi dedim. Ayrıca yabancı dizilere de (özellikle Hint dizilerine) aşırı ilgim var ben de başvurdum çok ünlü bir siteye başvurdum ve şansa bakın ki en sevdiğim oyuncunun çekimleri hala devam eden dizisinin çevirisini bana verdiler. Güzel de devam ediyorduk ama şu an da 2-3 aylığına mola verdim çünkü kendimle ilgilenmem gereken işlerim var. Ama geri dönücem ve bunun için şimdiden gün sayıyorum diyebilirim :)



Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


!!!Bu yazıyı "Bir Hayalperestin Kütüphanesi" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, iznim olmadan alınmış, ÇALINMIŞTIR!!!


Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *