Kitap Alışverişi - 6 || 34. TÜYAP İstanbul Kitap Fuarı

Evetttt ilk Tüyap yazım için heyecanlı mıyım? Kesinlikle. Bu seneki fuar hiç bitmesin istedim mi? İki kere kesinlikle.
Öncelikle alışveriş kankim biricik erkek kardeşimdi-aynı zamanda kankiyiz de:)- zorlukları birlikte aşarak hedeflerimize ulaştık. Bu sene acımasız YGS sınavına girecek olan zavallı hayalperestiniz ben, bu sene de öyle okuyamacağımı da bilsem de çok güzel kitaplar aldım. Tabii kitaplar konusunda açgözlü olduğum için yine de alışverişim bitsin istemedim *_* Ders kitapları alırken içim acıdı ama olsun bu seneye değer. Hoş böyle hüzünlü yazdığıma bakmayın siz, listemdekilerin hepsini almakla kalmayıp, üstüne daha da kitap aldım bile. Ben fuarın açıldığı ilk pazar gittim kalabalık vardı ama olsun katlanılabilir bir kalabalıktı bence ayrıca amaçlar güzel bir kere. Tüyap Kitap Fuarı kendine 'Kitap Mevsimi' diyor bence haklı da benim en sevdiğim mevsimdir kendisi. Neyse bu kadar gevezelik yeter gelelim ganimetlerime:

Toplu gösterim:



Ayrıntıya girecek olursak:

GO! Kitap:


Bence hediye bakımından en cömert yayınevi GO! Kitap idi. Posterler, Originals temalı poşetler, ayraçlar çok iyi geldi bana. Bütün kitapları da 14 TL ydi üstelik. Bilmiyorum belki en sevdiğim yayınevi olduğu içindir ama stand çalışanları da çok içten ve samimi geldi bana. Burada gördükleriniz dışında sonradan aldığım kitaplar var bunlardan biri de yine GO! Kitap tan aşağıda onların da resmi var. GO! sağolsun bir çok poster hediye etti ve ben yüzümde kocaman bir gülümsemeyle oradan ayrıldım.

Aspendos Yayınevi:


Aspendos tan almayı düşündüğüm özellikle bir kitap yoktu ama beni kalbimden vuran o '3 kitap 20 TL ' yazısını görünce bir baktım orada kendime 3 kitap bakıyorum. Diğer kitaplarından bazıları da 10 TL ydi ki bence bu sene fuardaki en cömert yayınevi Aspendos tu. Teşekkürler ASPENDOS.
John Sonunda Ölüyor, açıkçası önce kapağıyla, sonra arka kapak yazısıyla beni al diye bağırıyordu ki ben de aldım.
Gökten Gelen ise klasik bir paranormal olduğunu düşünsem de ilginç olabileceğini düşündüğüm için aldım.
Ölüm Melodisi ise benim bir hatam oldu. Meğerse Ateşle Oyun Serisinin ikinci kitabıymış ama kapak tasarımı beni almaya zorladığında eve gelene kadar bunu farketmemiştim :(:(:( 
Neyse ki birinci kitabı da sonradan aldırdıklarımın arasında yer alıyor :)
Sana Bağlandım 10 TL iken hemen alayım dedim zaten serinin son kitabını almazsam olmazdı.






DEX Yayınevi:


Dex ten asıl almayı planladığım kitap: Lux Serisinin son kitabı olan Direniş ti ve hazır almışken bir de ne göreyim bazı kitapları  TL imiş hemen aynı seriye ait olan ve paranormal olduğu için dikkatimi çeken Koruyucu ve Kutsanmış ı aldım. 
Dex te de güzel fiyatlar vardı açıkçası 5 ve 10 liralık kitapların yanısıra %20 lik indirimler de vardı.

Metis Yayınları:


Hayallerimin kitabı olupta sonunda kavuştuğum Yüzüklerin Efendisi Tek Cilt kitabını açıkçası nasıl kıyıp da okuyacağım bilmiyorum ama varlığı bile beni neşelendiriyor. Ayrıca normal bir fiyata geldiği için de çok mutluyum ki Metis te %25 indirim vardı. Ayrıca kitabın yanında gördüğünüz şu çok aşırı beğendiğim defter de yanında hediye geldi :):):):)

Sahaflar:


Açıkçası bir şey alma niyetiyle sahaflardan bir beklentim yoktu. Ama zaten benim için sahafların olayı bu, beklemediğim bir kitap beklemediğim bir fiyatla karşıma çıkıyor. Ben de bulunmayan bir seri olan Açlık Oyunları nın ilk iki kitabını tanesi 10 TL den görünce bu bir işaret dedim ve aldım. Keşke üçüncü kitabı da olsaydı ama sorduk ve olmadığını öğrendim :(:( 

Sonradan Gelenler:



Küçük bir ekleme ile Benim Uzak Yıldızım, ile Güzel Bir Yalan ı almayı planlıyordum sadece ama Aspendos 3 Kitap 20 TL kampanyası var bu kitabı almışken 2 kitap daha al mantığını devreye sokunca +2 kitap daha geldi. Ama gelin görün ki gelen iki kitaptan birini zaten almıştım ben:(:(:( Yani anlayacağınız Ölüm Melodisini iki kere aldım ama ne yapalım birini ben okurum diğerinin de çekilişini düzenleriz artık blogda :):):)


Bu arada öncelikle temel sponsorum babama buradan Tüyap a getirip götürdüğü için ve bana hediye ettiği kitap için buradan teşekkürler ve öpücükler. Tabi annemi de es geçmemek lazım patron o ve ona da bol teşekkürlerimi iletiyorum :):):):)
Babamın hediyesini göstereyim size:


Epsilon yayınevinin çıkardığı en ilginç kitaplardan biri bence bu çünkü serinin direkt 6. kitabı çıkarılmış ama okumadan da bir şey diyemeyeceğim. 

Ortalama bilanço:

Yeni Ayraçlarım:





Evettt kitap alışverişlerim son zamanlarda böyle idi ama Tüyap taki diğer yayınevlerinden bahsetmek gerekirse:

Epsilon: Göze çarpan indirim şu olmuş 3 Kitap 15 TL imiş ve maalesef ben bunu görmedim yoksa muhakkak bakardım:(

Pegasus Yayınevi: Yani Pegasus indirim yapsa da yapmasa da maalesef kitapları çok pahalı. Buna rağmen aşırı güzel kitapları olduğu için standı çok kalabalıktı.


Benimkiler bu kadardı harika geçti gitti. Sizinki hakkında yorumlarınızı bekliyorum....




Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!


Yorumlar

  1. Iyi ki çok fazla bir şey alamamissin yani ama kim olsa kendini durdurabilirki haklısın yani bu arada yüzüklerin efendisine BAYILDIM ������

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın lütfen; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *