Tüyap 'tan Alınacaklar Listem



Sevgili arkadaşlar biliyorsunuz ki 07-15 Kasım da 34. sü düzenlenecek olan TÜYAP İstanbul Kitap Fuarı na gitmeden önce almayı planlandığım bazı kitaplarımın listesini sizlere de göstermek istedim ki önerileriniz veya yorumlarınızı yapın ve ben de listemi ona göre ayarlayayım :)

Bu sene malum YGS-LYS yılım olduğu için fazla kitap alamayacağım ve zaten alacaklarımı da hemen okuyamayacağım :(:(:(:(

Olsun yine de 1 senecik sabretmeye değer, ve ben alışverişimi yine de yapacağım :)

Yapılacaklar Listem:


  • Yüzüklerin Efendisi (Tek Cilt Basım) - J. R. R. Tolkien =Metis Yayıncılık
  • GO! Kitap 'ın ben de olmayan tüm kitapları (en sevdiğim yayının kitapları bende olmazsa olmaz :D:D:D )
  • Sahaflara uğrayıp bakınacağım.
  • Popüler bir yayınevinin yeni çıkan bir kitabı.
  • Bol bol test ve ders kitabı :(:(:(:(:(:(
Yorumlarınız beklenir...




Bugün de hayatında bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!


Yorumlar

  1. Merhaba blogunuzzu yeni kesfettim sizde bende ynyiz galiba bloguma beklerim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın lütfen; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *