Mim || O mu Bu mu?

Arkadaşlar ilk kez Mimlendim (OLEYYYYYY) ve beni Mimleyen de benim ilk kez Mimlenmiş olan çok sevgili blogger arkadaşım Rüzgardan Notlar .Şimdiden çok teşekkürler....Şimdi gelelim sorulara ve cevaplara:

İnce mi? Kalın mı?
=Kalın derim çünkü kalın bir kitaba dokunduğunda bile insan mutlu olup sarılabiliyor.Ve okuyup bitirmesi uzun sürebiliyor.

Artemis mi? Ephesus mu?
=Açıkçası ikisi arasında ayrım yapabilecek kadar kitaplarını okumadığım için: Gokitap diyorum :)

Dizi mi? Film mi?
=Aslında filmler çok çabuk bittiği için üzülebiyor insan ama dizilerde bazen çok uzun sürebiliyor. Ama ben yine de film derim :)

Yeşil mi? Mavi mi?
=Ben ikisinide çok severim ama her türlü mavi, hatta bebek mavisi.

Lydia mı? Allison mu?
=Elbette LYDIA <3<3

Matematik mi Türkçe mi?
=Türkçe m iyidir ama matematiğim bomba gibidir.Sonuna kadar MATEMATİK :)


Labirent serisi mi? Lux serisi mi?? 
=Elbette Lux Serisi. Daemon ve Kat siz bir kitap olmaz olsun :D

Aynı Yıldızın Altında mı? Siyah Damar mı?
=Aynı Yıldızın Altında derim ben çünkü ne kadar çok ağlamış olsamda çok beğenmiştim:)

Fantastik mi? Bilim Kurgu mu?
=Bilim kurguya saygım sonsuz ama elbette fantastik !!!

Aşk mı? Dram mı?
=Dramda salya sümük ağladığım için aşk olsun isterim.Aslında dram dolu bir aşk da fena değil hani:D

John Green mi? Brandon Sanderson mı?
=Valla iki yazarında aşırı takiğçisi değilim ama sağolsunlar ikisi de güzel kitaplar yazıyorlar :)


Evettt mimin sonuna geldik ve ben de Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi ni mimliyor, ve yapmak isteyen herkesi de yine mimliyorum:):)






Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Yorumlar

  1. Lydia ya da Allison kim bir tek o soruyu anlamadım ben ??? Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teen Wolf dizisinin başrol iki kızı:) Ve ben çok teşk ederim canım sana

      Sil

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın lütfen; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *