Kitap Yorumu || Sen Olmadan Asla - Rose Wagner

Evett bitirdim ve yorumlayacağım:) Ama pek de iyi şeyler söyleyemeyeceğim.Genel Bilgilerden önce şunu belirteyim ben çok aradım ama hiçbir yerde kitabın arka kapak yazısı doğru bir şekilde veya bir şekilde yok ve bende üşenmedim bi güzel yazdım ve belirtmek istiyorum ki ilk defa burada yayınlanacak bu arka kapak yazısı (  )


Kitabın Adı:Sen Olmadan Asla
Yazar:Rose Wagner
Baskı Tarihi:Mayıs 2015
Sayfa Sayısı:318
Kitabın Türü:Roman, Edebiyat
Dil:Türkçe
Yayınevi:Kalipso Yayınları



Arka Kapak Yazısı:

SEVGİLİN İÇİN SEN DE ÖLÜMÜ GÖZE ALIR MIYDIN?

Güzelliği ve karşı konulmaz cazibesiyle tüm erkekleri peşinden koşturan fakat kalbi sadece birine ait ve ona büyük tutkular besleyen bir genç kız.

Orta halli bir ailenin kızı olan Lacy, anne ve babasıyla yeni bir kasabaya taşınmış; zenginlerin ve oldukça tutucu insanların yaşadığı bu kasada rahatlığıyla ilk günden itibaren ilgi odağı olmaya başarmıştı. İnsanların hayal bile edemeyeceği yeteneklere sahip olan Lacy, zihin okuyabiliyor, geleceği görebiliyor ve şifacılık yeteneğini kullanabiliyordu. Fakat Lacy' e her ne pahasına sahip olursa olsun sahip olmak isteyen gizemli bir daha vardı. Drakula' nın soyundan gelen bu ölümsüz, insanüstü yeteneklerini kullanarak Lacy' i sevgilisinden ayırmayı kafasına koymuştu. Lacy sevgilisine kavuşmak için ölümü bile göze almıştı, çünkü onsuz yaşamak ölmekten daha zordu.

Peki, Lacy sevgilisine kavuşabilecek miydi?

Aşk mı, yoksa güç mü kazanacaktı?





Yorumum:

Valla ben yazara çok kızdım çocuk kitabı gibi ama çocuk kitaplarından da beter:(
Şöyle söyleyeyim kitabın ruhu yok.Yazar eline oldukça iyi bir malzeme almış ama kullanamamış.İşte 16 alem yapmış Vampir krallığı yapmış ama bu kadar iyi malzemeleri değerlendirememiş.Mesela kızı başrol çocuk vampir yapıyor, ve kız (bu arada anlatıcı kız) iki saniye ağlıyor ve eh tamam diyor.
Ya sen bir kaç, mücadele et, başrolle zıtlaş falan filan.Ne malzemeler çıkardı o kitaptan.Sanki yangından mal kaçırır gibi olayları kısalta kısalta yazmış ne bir heyecan ne bir gerilim ne bir aşk adam akıllı işlenmemekle kalmayıp, bir de gereksiz yere olaylar yazmış.Artı olarak kitabın sonunda ucunu azıcık açık bırakmış ama kitap ölü gibi olduğundan sonu da ben de merak uyandırmadı :(

Maalesef yazar fazla hafife almış bu kitabı :( Ayrıca maalesef kitap kapağı o kadar güzeldi ki ve arka kapak yazısı o kadar içeriğin gelişmiş ve isteyeceğimiz haliydi ki ...
Şahsen ben üzüldüm bu kadar iyi olabilecek bu kadar verilmemiş olmasını:( Neyse önümüzdeki kitaplara bakacağız artık:):)

Puanım: (Valla sırf kapak ve eh peh olduğu için veriyorum bu puanı:( )






Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!


Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *