Grafik Roman Yorumu || Sheets (Sheets # 1) - Brenna Thummler

Herkese Merhabalar!! Dün okuyup tamamladığım İLK çizgi romanımın yorumuyla sizlerleyim ^^ Uzun zamandır çizgi roman dünyasına dahil olmak istiyordum, kısmet Sheets'eymiş :D
Puanım: 7/10
Kitapta hikayesini okuduğumuz iki karakter var: Marjorie ve Wendell.
Marjorie çevresince bir hayalet gibi soyutlanmış bir lise öğrencisidir. Annesinin ölümüyle kendini odaya kapatan babasına ve küçük erkek kardeşine bakmak amacıyla sahip oldukları çamaşır temizleme dükkânını tek başına işletmektedir. Bir yandan insanların ona karşı kaba davranışlarına dayanmakta, bir yandan da dükkanını yoga salonuna çevirmek konusunda onu zorlayan adama karşı koymaktadır.

Diğer ana karakterimiz Wendell ise daha 11 yaşındayken ölmüş bir çocuk, daha doğrusu hayalet. Ölümü kabullenmekte ve çevresine adapte olmakta bir hâyli zorlanıyor. (Kendisi benim favori karakterimdi)
Bu ikisinin yolları bir şekilde kesişiyor ve hikâyede işler karışmaya başlıyor.
Kitabın verdiği mesajlar güzeldi, aynı şekilde çizimlere hakim olan pastel tonlarına da bayıldım. Ama insan çizimlerini pek sevemedim, hatta bu sebeple Marjorie karakterine bir türlü ısınamadım. Bunun tam aksine hayalet çizimleri de bir o kadar başarılıydı. Hepsini alıp sarılasım geldi hatta :D Aynı şekilde mekan vs. çizimlerini de çok beğendim. Kurgu, olayların akışı da eğlenceliydi. Özellikle sonu benim çok tatmin etti.

Devamında bir kitap daha varmış onu da bir ara okumayı düşünüyorum, şimdilik hoşçakalın <3

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *