1. Yılımız :)

Sevgili takipçiler tam bir yıl önce bu blog da "Temiz Bir Başlangıç Gibisi Yok" diye başlıklı bir yazı yazarak bu blogun ilk yazısını yazmıştım ve şimdi o yazının üstünden bir yıl geçti.Ve Bir Hayalperestin Kütüphanesi resmen 1 yılını doldurdu.Bu bir yılda fazla ilgilenemedim çünkü üniversite sınavına hazırlanıyorum ama sınav sonrası dönüşüm muhteşem olacak... :) Umarım nice güzel yıllar geçiririz...
Ve bu 1 yıl boyunca blogumuzu takip eden veya uğramış olan herkese teşekkürlerimi sunarım.Bir sonraki yılımda bunu bir çekilişle kutlayabiliriz umarım :):):)





Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!




Yorumlar

  1. 1 yılını kutlar daha daha bir çok güzel yılların olsun :)))) mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler umarım birlikte hepimizin olsun bu nice yıllar :):)

      Sil
  2. Sizi blog keşif etkinliğinden takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar^^
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum:)
    Bloğunuzu takip ediyorum, siz de takip ederseniz sevinirim.
    Bloğum : vintagenmakeup.blogspot.com
    Sevgiler
    EK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hosgeldiniz ^^ Elbette takip ederim :) :)

      Sil

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın lütfen; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *