Kitap Yorumu || İskoçyalı'nın Aşkı (Highlander # 1) - Amanda Forester

Puanım: 8/10

Yine İskoçlar yine historical yine ben! Bi vazgeçemedim gitti şu milletten...

Neyse kitabın konusuna dönecek olursak: Leydi Aila Graham kendini kiliseye adamış, büyük Dundaff'in varisidir. Padyn MacLaren ise kadınlara olan güvenini kaybetmiş (ne tesadüf ki) çok fazla toprağa sahip olmasa da oldukça güçlü bir savaşçıdır. Klanlarının iyiliği için evlenmeleri gerekir ama bu evliliği isteyenler kadar istemeyenler de olacaktır...

Konuyu müthiş bir soru işaretiyle bırakıp yoruma geçiyorum.😂 Kitapta gizem faktörünün bakın olduğu noktalara BAYILDIM. Sırf o merak bile kitabı elimden düşürmememe sebep oldu.😍

Bir artısı da şuydu: historical türü genelinin aksine bu kitapta cinsellik ön planda ve detaylarda değildi. Bunun yerine güç, samimiyet, güven ön plana yerleştirilmişti. 💚

Kitabın Robert Bruce ile alakalı yerleri beni benden aldı.💛💛 Tek kelimeyle enfesti. Aila bazı yerlerde beni uyuz etse de genel olarak okuması zevkli bir karakterdi. Padyn ise bir İskoca göre komik, oldukça hassas bir karakterdi ona bayıldım. Chaumont ise aşık olunası bir karakterdi. Komik, patavatsız, içten içe yaralı. Favorim bu Fransız oldu. 😍

Ayrıca yan karakter olarak Mary'i hiç sevmesem de oğlu Gavin'e bayıldım. Kötü adam olan McNab ise komik derecede ezik bir karakterdi :D Aksiyonu bol, heyecanı bol sürükleyici bir kitaptı. Tüm kitap o sondaki muhteşem ötesi bölümü okumaya değerdi. Severek okuyabileceğiniz bir kitap. 💚

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *