Kitap Yorumu || Komik Bir Hikaye - Ned Vizzini



Puanım: 8/10

Kitaba karşı oldukça yüksek bir beklentim vardı. Hatta kitabı okudukça da bir arayış ve beklenti içine girdikçe girdim. Okudukça Craig Gilner ile ortak bir noktamı gördüm. Empati yaptım ve hatta kendim için de bir çözüm arayışına girdim. (Ki bence bu kitabın amacı buydu).

DİKKAT BURADA MİNİ MİNNACIK BİR SPOİ OLABİLİR!

Ve sonra Craig'in yaptığı hatanın aynını yaptım ve çözüm olarak ani bir olayı veya Büyük Değişim'i bekledim. Ama yanıldım. Bunun yarattığı hayal kırıklığı da güzeldi.

SPOİ BİTTTİ.

Genel tanının aksine ben kitabı komik bulmadım belki de Craig'i ve ailesini içselleştirdiğim içindir.
Hastanede ki karakterlerin hepsi beni çok duygulandırdı ve kendini sevdirdi.
Bu arada Go! 'nun büyük hatası adı Johnny olan karakterin adını sürekli olarak Tommy yazmalarıydı. 😑 Craig'in arkadaşlarından nefret ettim ama Dr. Minerva'yı sevdim. .
Harita metaforunu sevdim. Craig'in kendine has bakış açısını ve dilini sevdim. Kitap içindeki bilgiler ufkumu açtı ve farkındalık oluşturdu. Kısacası sevdiğim bir kitap oldu.

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *