Kitap Yorumu || Koruyucu (Unearthly # 1) - Cynthia Hand


Puanım: 8/10 🎈🎈🎈🎈

🔮Öncelikle belirtmeliyim ki Dex 'ten kaynaklı hatalar çoktu, düzenleme ve çeviride ciddi hatalar vardı. 😑

🔮Ana karakterimiz Clara komik ve eğlenceli bir karakterdi ama kardeşi tuhaf ergen Jeffrey gizemli ve dayaklıktı.

🔮Kitapta farklı bir melek hiyerarşisi vardı ama bazı noktalar zorlama ve uyduruk geldi bana.

🔮Yine muazzam bir aşk üçgeni ile karşı karşıya kalıyoruz.😍 Ama TUCKER .💙 Harika bir detaysın sen dedim kendi kendime resmen.😅 Hem kovboy (ki kovboy sevmem normalde) hem badboy hem de iyi aile çocuğu.😶 Tüm bunları nasıl içinde barındırabiliyor düşünmesi zor ama Tucker işte öyle bir efsaneydi.😙😂

Aşk üçgeninin diğer koluna bakarsak da güçlü bir rakip olan Christian beni bazı noktalarda resmen uyuz etti, kafasına balyozla falan vurmak istedim.😈 Ama bazen de o kadar tatlıydı ki iki arada bir derede kaldım diyebilirim.🙈

🔮Angela karakteri bana güven vermemekle birlikte kıskanç, egoist ve itici geldi.😑 (Evet birini sevmeyince çok acımasız oluyorum 😂)

🔮Kötü Meleklerimiz olan Kara Kanatlar (bence çok saçma bir isim) 'dan Sam bence olmuş bir karakterdi.☺ Okuması zevkliydi.

🔮Vizyonlar görüp, görevlendirilme olayı güzeldi ama fazlaca tesadüf olduğunu düşündüğüm şeyler vardı ki bunlar bana mantıksız geldi. 😶

🔮Her şeyiyle bakarsak bir başlangıç kitabı için güzel ve yeterliydi.😙

🔮Kitabın sonlara doğru olan kısmında yazar beni şaşırttı.😍 Sürükleyiciliğini korumayı da başarmıştı. Bu nedenle kitabı sevdim.💙💙

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *