Kitap Yorumu || Manastır (The Secret Adventures of Charlotte Brontë #1) - Laura Joy Rowland

PUANIM: 8/10 🍁🍁🍁🍁

Charlotte komik ve eğlenceli bir karakterdi. Aynı anda hayalperest ve mantıklı olmayı başarabiliyor. ( Biraz kendimi de gördüm diyebilirim.😂)

🌳Olaylar hızlı ve çoktu, sıkmamıştı. Tabi her durumda bulunan mantıksız tesadüfler (her şey de Charlotte'nin başına geliyor😥) fazlaydı. Normalde anlamsız tesadüfleri kitap da severim ama bu kitap da hatalar vardı. 😐Yine bazı olayların çözümü mantıksızdı.

Kuan karakteri kitaba girmese daha iyiydi, çok marjinal olabilecekken ordinalleşti.😣😂 Hoş sonda olan olaylar biraz ümitlenmemi sağladı ama bakalım devam kitabına.😋

Bay John Slade orta ayar bir erkek karakterdi.😆 Bazı noktalarda samimi bazen de samimiyetsiz (baya samimiyetsiz) geldi.😶 Evet fiziksel olarak sevilebilir ama karakter olarak kararsız kaldım. 🤔

Kraliyet ailesini dövmek istedim.🙁 (Okuyanlar hak verir bence)

📃Emily Brontë 'nin günlüğünü çok sevdim.😍 Kız kardeşler genel olarak başta itici gelse de sonradan çok sevdim. (Kız kardeşler dediğim de Emily Brontë ve Anne Brontë 😶)

Erkek kardeşleri Branwell en sevdiğim karakterlerden biri oldu.

🌳Biraz takıldığım noktalar olsa da genel hatlarıyla kendini okutturan bir kitaptı.

🌳Kitabın sonu hüzünlü ve merak uyandırıcıydı. Dönem kitabı okumayı sevdiğim için bu kitapta da büyük zevk aldım diyebilirim. 💙

Sizlerden okuyanlar oldu mu, okuduysanız düşüncelerinizi muhakkak yorumlara yazın lütfen.

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *