Kitap Alışverişi - 11

Herkese -uzzzzuuunnn bir aradan sonra- merhaba :)) Baya bir süredir yoktum ve bu yüzden yazmayı planladığım yazılarım çok fazlasıyla birikti :)) Eh artık listeyi azaltmaya yönelik çalışmalara başlamanın zamanı geldi :D
Son zamanlarda çok fazla kitap okuyabildiğim söylenemez ama bu durum elbette ki Bir Hayalperest in kitap alışverişi yapmasına engel olabildi mi? HAYIRR!! İşte bu sebeple son zamanlarda almış olduğum kitapları iki post şeklinde hazırladım.. İşte ilk postamız:



Bu alışveriş listesinden de anlayacağınız üzere, çok sevdiğim bir yazar olan Monica McCarty 'nin basılmış olan tüm kitaplarını satın aldım (hem de çok uygun bir fiyata). Elbette ki bu kitaplar birinci el değil çünkü Koridor Yayınları artık bu kitapları basmadığı için piyasada birinci el satış yok ne yazık ki :(( -Neyse ki Nemesis Kitap yazarımızın haklarını satın aldı ve kitaplarını basmaya başladı ;))-
İşte bende bu yüzden ikinci el kitapçıları aradım, taradım ve neredeyse birinci el kadar tertemiz bu kitapları %50 den fazla bir indirimle satın aldım :)) -sevinçten havalara uçan emoji-


Zaten yazarın Highland Guard Serisinin basılan son Türkçe kitabı İhanet 'i okumayı planlıyordum, üstüne satın da almış bulunduğum için keyfini çıkara çıkara okurum :)) Yine yazarın The McLeods of Skye üçlemesine de başlamayı planladığım için bu alışveriş benim için çok avantajlı geçti.





Saklı Düşler romanı hakkında açık olmak gerekirse, satın aldığım yer tarafından Monica McCarty 'ler ile bana hediye geldi =)) Sonradan konusunu araştırıp, baktığımda da iyi ki gelmiş dedim. Bu güzel hediye için satıcılara buradan koccaman bir teşekkürler :))


Gelelim canım Julia Quinn kitaplarıma... Zaten yazarın Bridgertons serisinin iki kitabını okumuş ve beğenmiştim bu nedenle serinin bir başka kitabını nerde görsem hemen alıyorum :)) Ama asla sıralamaya dikkat etmek yok, hangisi elime geçerse :D Muhtemelen bu yüzden çok spoiler yiyeceğim ama napiim elime geçmiş -indirimli- kitabı geri mi çevireyim :D:D Kafamda bu düşünceyle Öpüşünde Saklı 'yı da almış oldum :))
Sonra internette sürekli karşıma çıkan, yazarın Bevelstoke serisinin giriş kitabı olan Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü de yine indirimli olunca bir baktım o da alışveriş torbamda :D
Bu arada şuraya bir dipnot düşmek gerekirse; yayınevinin bu yazara ait kitapların bir kısmının kapak tasarımlarının beyaz bir arkaplan üzerine hep aynı fonu kullanarak şömizli yazı yazmaları müthiş güzel bir şey.
Tasarım sade ve zarif oluyor ki bence seri olarak da yan yana durdukların da çok cool bir duruşu oluyor.


Evet ilk postayla ilgili söyleyeceklerim bu kadardı. Benim için hem çok kârlı hem de çok doyurucu bir historical kitap alışverişi oldu diyebilirim. Bir sonraki postta görüşmek dileğiyle :))







Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...


!!!Bu yazıyı "Bir Hayalperestin Kütüphanesi" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, iznim olmadan alınmış, ÇALINMIŞTIR!!!

Yorumlar

  1. Bu kadar kitap almışken bol okumalı zamanlar diliyorum size.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ben de size bol teşekkürlerimi iletiyorum :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İnşallah geldiysem, hoşbuldukk:D Sende bloguma hoşgeldin deepcim :))

      Sil

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın lütfen; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *