Yakında || Efsanevi Alacakaranlık Serisi Devam Ediyor : Life and Death

Sevgili okurlar, takipçiler, benim gibi ölümüne Twihard lar EVET! Yanlış okumadınız gerçekten de durum bu. Malum fenomen serinin bu yıl 10. yıl dönümüydü ve herkes yazardan bir hareket bekliyordu. Ve oldu da yazarımız Alacakaranlık romanını tekrar yazdı aynısı evvett doğru okudun. Sadece ufak bir farkla: tüm karakterler cinsiyet takası yapmış.

Ne büyük şok değil mi ya? Benim için açıkçası çok ağır bir darbe gibi gelmişti ilk öğrendiğimde aynı cümleleri bir kaç defa okudum da kendime gelemedim bir heyecanlandım bir güldüm bir tereddüt ettim -gerçekten de etkilendim galiba- . Kitap diğer ülkelerde çoktan satışa sunuldu. Ve genel tepki pek olumlu değil ama dilerseniz önce benim çok ironik bulduğum kitap kapağına bir bakalım:

(Sağdaki yeni kitap)

Ben ne düşüneceğimi bilemedim ya çünkü ben Alice i Alice olarak, Emmett ı Emmett olarak aşırı seviyordum. Ee şimdi bu karakterlere nasıl alışabilirim ki?

Ayrıntıları merak ettiysen devamını oku!!



Öncelikle yazarın bu şekilde bir kitap çıkarma sebebini şu şekilde söylemiş: 'Yayıncının onuncu yıl dönümü için bir şey istediğini biliyordum. Sadece bir mektup yazıp, "Teşekkürler," demek istemiyordum. Kız kardeşimle, annemle ve birkaç arkadaşımla konuşup tekrar bu fikre döndüm diyebilirim. Her zaman, "Bella erkek olsaydı hikaye birebir aynı kalırdı, bu, bilirsiniz işte zayıf bir dişi olmasıyla ilgili değil, insan olmasıyla ilgili," demişimdir.'

Bence mantıklı hem Alacakaranlık ı beğenmeyenler belki bunu daha hoş bulur değil mi??
Kitabın incelikleri hakkında bilgi isteyenlere buyurun bilgiler:
Bu kitapta Bella Swan ve Edward Cullen yerine Beau Swan ve Edythe Cullen var...
Diğer karakterler ise:
Jacob (Jake) - Julie (Jules)
Dr. Carlisle to Dr. Carine
Esme to Earnest
Alice to Archie
Emmett to Eleanor
Rosalie to Royal 
Jasper to Jessamine
Billy to Bonnie 
Jessica to Jeremy
Angela to Allen
Mike to McKayla
Tyler to Taylor
Lauren to Logan
Eric to Erica
Rachel and Rebecca to Adam and Aaron
Ben to Becca
Connor to Colleen
Lee to Leann
Samantha to Sean
Sam to Samantha (also known as Sam)
James to Joss 
Victoria to Victor
Laurent to Lauren
Yani ben denemedem net bişi söylemeyeyim bence ama maalesef okuyanlar Stephenie nin kolaya kaçtığını ve güzel olmadığını söylüyor. Ayrıca Türkiye de basacak olan yayınevide büyük ihtimalle Epsilon olacakmış.


Hazır konumuz açıldı Stephenie Meyer den biraz daha dedikodusunu yapmaktan zarar gelmez sanki :) Yazar ın verdiği bir röportaj da merakla istediğimiz Midnight Sun hakkında da bir şeyler çıtlatıyor: 'Midnight Sun'a gelince, (Edward'ın perspektifiyle anlatılan yayımlanmamış, ilk dönemden alternatif bir versiyon) o yazarken yaptığım bir şeydi. Edward'ın yer aldığı bazı sahneleri anlamaya çalıştığım söylenilebilirdi ve bundan gerçekten keyif alıyordum. Sonrasında sızdırıldı ki geriye dönüp bakınca büyük bir olay değil ama o zaman beni çok paranoyaklaştırmıştı. Şöyle diyordum, "Bu benim bilgisayarımdan mı çıktı? Nasıl oldu?" Gerçekten düzenlenmemişti, ilk taslaktı. Ve herkesin, "Ah ne kadar da berbat bir yazar," deme fırsatı oldu. Bu çok zordu.'

Sanki yazar burada artık aştım bunu siz tetikte olun yakında Midnight Sun geliyor mesajı vermiş gibi geldi sizce?

Ayrıca yazar röportajda yeni çıkacak bir kitabın var mı sorusuna da şu şekilde yanıtlamış: 'Editleme süreci beni öldürmezse ki böyle bir olasılık var, (kahkaha atar) gelecek sene bir şeyin çıkmasını umuyorum. Genç yetişkin değil. Yetişkinlere yönelik bir "thriller", her casus filminin gerçek dünyada geçmesi gibi gerçek dünyada geçiyor denilebilir.'

Valla ben bu cevaplardan ötürü umutlu ve mutluyum. Sizinde duygu ve düşüncelerinizi, kitap hakkındaki görüşlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum...
Not: Röportaj çevirisi için Vampirellanın Güncesi blogunun sahibesi Derya İmer Aydınlık a bol teşekkürler...)



Bugün de hayatınızda bol bol hayaller ve kitaplar olması dileğiyle...



Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!



Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *