Duyuru || (: Temiz Bir Başlangıç Gibisi Yok :)


Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi güzel bir başlangıç gibisi yok.
Öncelikle buranın ne blogu olduğu konusunda bir aydınlatayım sizi.Adında anlaşıldığı gibi bu blog kitaplar üzerine kuruludur:)Belki aranızda neden bunun için bir blog açtın ki diye sormuştur.Sebebi şu ki kitaplar benim için bir yaşam tarzı gibi ve onlar benim yegane dostlarım.Benim için çok değerliler ve onlar hakkında konuşmak, yazmak için kesinlikle bir blog ancak yeter.Bu blogda kitap tanıtım ve yorumları, fuarlar, kitapçılar ve yazarlar hakkında yazıcam.Ayrıca yine kitaplarla ilgili haberler de olucak.Ve yakın zamanda eğlenceli şeyler yapacağımız bir blog kulübü açacağım.
Şimdiden bloga hoşgeldiniz:):):)

Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Yorumlar

  1. Valla geveze fareleri sevmiştim o yüzden eminim bunda da iyi iş çıkarırsın ben takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güveninizi boşa çıkarmayacağım:)

      Sil
  2. Hadi hayırlısı valla kolay gelsin:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın lütfen; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *