Kitap Yorum || Düşler Krallığı (Westmoreland Serisi # 1) - Judith McNaught

Şahsen benim en sevdiğim türlerden biri olan tarihi aşk romanlarından en efsanevi ve en güzellerinden biri olan Düşler Krallığı, benim okuduğum bu türdeki ilk romandı ve ben de ilk okuduğumda, anlamamış, öylesine geçmiştim; ama yine de hikayesini beğenmiştim diye hatırlıyordum.Sonra geçenler de birden aklıma geldi ve dedim ki 'Dur ben bunu bir tekrar okuyayım' dedim ve 2 gün önce okumaya başladım.Ve inanır mısınız kendime dedim ki 'ben bunu neden bu kadar geciktirdim?' Tarihi bir aşk hikayesi seviyorsanız, o zaman bu yazımı dikkate alın derim.Tabi önce kitabı tanıtalım:)




Bir İskoç dükünün kızı olan Jennifer Merrick, 'Kurt' lakabıyla anılan İngiliz Claymore Dükü Royce Westmoreland tarafından manastırdaki okulundan kaçırılır. Dük, düşmanlarının yüreğine dehşet salan, adını duyan herkesin dudağını uçuklatan bir savaşçıdır, ama Jennifer de onun ününü umursamayacak kadar inatçı ve yürekli bir kızdır. Ailesine saldırmak üzere olan savaşçı kendisini tutsak aldığında, ondan kurtulmak için akıl almaz bir zeka kıvraklığı ve özgüvenle, küstah, alaycı ve yakışıklı düşmanını şaşkına çevirir.

Ancak onun güçlü kollarında aşkı bulduğu andan itibaren Jennifer için hayat; gururunun, ailesine karşı hissettiği vefa ve koruma duygularının, karşı koyamadığı bir aşkla çatıştığı tehlikeli bir tuzağa dönüşecektir...

Benim Yorumum: Şahsen 'Kurt' lakaplı İngiliz dükü olan Royce ve inatçı, güzel, soylu İskoç Jennifer' ın iki düşman ülkden olup, birbirleriyle bu kadar tersleşmeleri; ama yine de birbirlerine bu kadar bağlı olmaları kurguyu neredeyse kusursuzlaştıran parçalardan biri.Zaten bu türe her zaman bir sempatim olduğu için anlatımı da ayrı bir güzel geliyor bana.Zaten genelde bu tür de kadınlar tarafından beğenilen, yakışıklı, güçlü bir savaşçı erkekle, ona düşman olan soylu, güzel, asi ama yine de geçmişte acılar çekmiş bir kızın aşkı anlatılır.Bu kitapta da olduğu gibi hikayeleri mutlu sonla biter; ama bu mutlu sona erişinceye kadar, nefes kesen olaylar meydana gelir ve okuyan kişide bu hikayelere kapılıp gider.En azından ben de öyle oluyor, 21. yy dan bir anda geçmişe gidip o hikayeye katılıyorum.Neyse fazla uzatmadan şöyle diyeyim: bu kitabı yüzde yüz tavsiye eder, aşık olmayı, tutkuyu bir de bu kitabın gözünden görün...
Puanım:



(NOT: Bu türün avantajlarından biri de kitap sadece bir kişinin gözünden anlatılmıyor, böylece karşı tarafında ne düşündüğünü biliyorsunuz ki bu da bu tür için olmazsa olmaz bir özellik.:))



Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!


Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *