Kitap Alışverişi - 2

Arkadaşlar bayadır elimde biriken kitaplar yüzünde Kitap Avı (KAV) yapamıyordum; ama sonunda aldım bir iki şey.İki tanesini zaten biliyorsunuz ki;Lux serisinin devam kitapları.
iğer kitap ise Ramazan Şenliklerin de bir seyyar tezgahta gördüm fiyatı 10 tl ydi.Ben de bir bakim dedim.Aslında arka kapağı yanlış okuduğum için ben bunu klasik bir aşk romanı diye aldım sonra eve gelince adam akıllı inceledim ve bunun aslında bir fantastik kurgunun en alası olduğunu öğrendim:D Ama napalım demek ki elim bir şekilde hep bu alana gidiyor:D
Kitapları okuyunca ilk iş yorumlayacağım:





Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *