Kitap Yorumu || Final (Hush, Hush # 4) - Becca Fitzpatrick

Büyük ses getiren serinin finali bakalım beklentileri karşıladı mı?Genel bilgiler:

Kitabın Adı: Final
Alt Başlık: Hush, Hush Serisi 4
Yazar: Becca Fitzpatrick
Baskı Tarihi: 2012
Sayfa Sayısı: 416
Kitabın Türü: RomanFantastikAşkEdebiyat
Orijinal Adı: Finale
Çeviri: Sevinç Seyla Tezcan
Dil: Türkçe

Yayınevi: Pegasus Yayınları


Hush, Hush serisinin bu nefes kesici Final'inde kader ağlarını örüyor. Nora ve Patch tüm sorunların geride kaldığını düşünmektedir ve genç kız, kovulmuş meleğe karşı hissettiği sevgiden her zamankinden daha emindir. Kovulmuş melek olsun ya da olmasın hayatının aşkı odur. Kökenleri ve kaderleri, birbirlerine düşman olmalarını gerektirse de Nora, Patch'e sırtını dönmeyecektir fakat ikisi de son bir tehlikeyle yüzleşmek için güçlerini toplamalıdır. Hank ölmüştür ve istemeden de olsa Nefilim ırkının lideri olan Nora onun başlattığı işi bitirmek zorundadır. Bu da kovulmuş melekleri, yani Patch'i yok etmesi gerekeceği anlamına gelmektedir. Böyle bir şeyin olmasına asla izin vermeyeceğinden, Patch'le birlikte bir plan yapar. Amaçları savaşı daha başlamadan bitirmektir. Fakat bazen en iyi hesaplanan planlar bile ters gidebilmektedir. Nora yeni görevine alışmaya çalışırken hiç beklemediği bir şekilde, bağımlılık yapıcı bir güce kapılmaktan kendini alıkoyamaz. Savaş hatları çizilirken Nora ve Patch hangi tarafta yer alacaktır? Aralarındaki farklılıklarla yüzleşirken bunları ya görmezden gelecek ya da uğruna savaştıkları sevginin yok olmasına sebep olacaklardır. Nihayetinde aşkın bile üstesinden gelemeyeceği engeller yok mudur?





Yorumum: Ben ne olursa olsun mutlu sonu severim ama bu kitapta mutlu son falan yoktu!!! Becca ya inanılmaz sinirlendim resmen.Tamam başrol kızla başrol çocuk sonsuza kadar mutlu ilkesine uyulmuş da diğer diğer ana karakterler? Ya Scott nasıl olurda öldürülür ya.Ben Dante yi de severdim açıkçası ama kötü adam olunca ölmesi makul karşılanıyor :) Ama Scott bi de Nora yı kurtarırken Dnate tarafından öldürülüyor.Şok üstüne şok bide:( Tamam şok edici olay koymak istiyorsun anladım ama ben bu olaylara karşıyım yaa.Aynı duyguyu Açlık Oyunları (Hunger Games) Serisi nde Finnick Odair ve Vampir Akademisi (The Vampire Academy) Serisi nde Mason Ashford öldüğünde de yaşamıştım ve bence böyle şeyler olmamalı.İyi karakterler diğerini kurtarmaya çalışırken ölmemeli.

Biz kitabımıza dönelim, ben bu kitapta dürüst olmak istersek baya ağladım.Patch bir süreliğine cehenneme gittiğinde de, Scott öldüğünde (ve bu arada Scott ve Vee sonunda çıkmaya başlamıştı:( ) ve en son Vee nin düğünüde de.Vee İngiliz iyi bir tiple evleniyor ve bu nutlu olunacak hoş bir sahneydi.Marcie nin ölümüne inanılmaz sevindim gerçektende :) Vee de nefil çıktı şok oldum hiç beklemiyordum. Dante nin bu kadar iyi görünüp, meğerse kötü adam olması şok etti.Ve kitabın sonunda bütün kovulmuş meleklerin cehenneme gitmesi (Patch gibi şeytan hilesi kullanmayanlar hariç:D ), buna karşılık Dedektif Basso nun bir baş melek çıkması ve Nora ya bir hediye vermesi çok büyük bir olaydı.Açıkçası ben hediye olarak Scott yaşar sanıyordum ama onun yerine Patch hissetmeye başladı yani serinin başından beri arzuladığı şeyi elde etti.Neyse bu da yeter bana:)Son buruk bir ölümsüz aşk oldu bence:)Çok hoşuma gitti ama yine de Scott un ölümü bir tane puanı kırmaya değer:(


Puanım:  















Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Yorumlar

  1. merhaba..
    blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım
    bende beklerimm :)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette baktım bloguna ilgimi çekti Kore:) Takibe aldım.

      Sil
    2. elbette baktım bloguna ilgimi çekti Kore:) Takibe aldım.

      Sil
    3. bekliyorum canım saol :)

      Sil
  2. Ya ben kaçırdım mı bir yeri acaba bilmiyorum. İkisinin çocukları olamaz gibi bir yer geçti mi? Kafam çok takıldı bu konuya. Cevaplarsanız seviniriim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak geçmedi ama teknik olarak imkansız değil bence Nefil bayanların çocuğu olabiliyor ama Marcie de de olduğu gibi uzun süre yaşamıyorlar:) Umarım yardımcı olmuştur

      Sil

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın lütfen; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *