Kitap Yorumu || Tatlı Tehlike (Sweet Trilogy # 2) - Wendy Higgins


Kitabın genel bilgileri için TIKLA!

Benim Yorumum:Ben özellikle Tatlı Şeytan ı okuyup çok beğendiğim için bu kitabı sabırsızlıkla bekledim:)Ve okuduğumda da gerçekten tatmin edici buldum.Yazar kurguya adamakıllı bir şekil vermiş bunu çok beğendim.Kaidan Rowe u bu kitapta özleriz zannediyordum ama aksine hep bizimleydi ve zaten Anna yla ikisi mutluğa adım attılar.İnanılmaz sevindim.Flynn karakterine gelince çok az sahnesi vardı ama o kadar o kaygısızlığına ve cesaretine alışmıştık ki bir anda ölünce resmen içim acıdı ve yazara çok kızdım.Çok iyi bir karakterdi ki kaybı beni üzdü.Serimize yeni katılan Zania karakterinin de kendine has asil havası cuk oturmuş.Kopano ile mutlu olucaklarını düşünüyorum.Ayrıca Kope mevzusu var o kadar iyi kalpli ve düzgün bir karakterin üzülmesi beni gıcık ediyor ama o da mutluluğu bulacak:)Jay karakteri neredeyse hiç yoktu ama ben onu severdim, onun yerine Blake karakterini ön planda tutmuşlar ve kendine has çocuksu eğlenceleri olan ve Kaidan ın en yakın arkadaşı o bu sporcu çocuk gerçekten de insana kendini sevdiriyor.Kitap sıkıntılı anlara girdiğin de bir bakıyorsunuz, tuhaf espriler yapıyor:)Ginger ve Marna da yine bir şekilde kitapta sık sık yer alıyorlar ve Ginger la buzların erimesi iyi oluyor.Anna nın hep yanında olan bu Nef grubu arasında ki sıkı bağ gerçekten şapka çıkarttırıyor:)Ve Anna nın babası iyi kalpli Belial in de Kai ile Anna yı ayırmaya çalıştığını öğrenince ben:


Ama onu da affettim.Üçüncü kitapla ilgili fena planları var yazarın belli şimdiden :)Ama Anna ve Patti nin ayrılacağını duyduğumda da üzülmedim değil:)Neyse sonuç güzel olacak galiba ve tekrarlıyorum Kaidan la mutluluk olduğu için şu an kitabın her şeyi güzel geliyor bana:)

Puanım:




Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *