Kitap Yorumu || Seni Kaybettim (Crash # 2) - Nicole Williams

İlk kitabına düşük puan vermiş olmama rağmen ikinci kitabı merak edip, okudum.Bakalım bir kez daha hüsran mı ??


Kitabın Adı: Seni Kaybettim

Alt Başlık: Crash Serisi 2

Yazar: Nicole Williams

Baskı Tarihi: Nisan 2015
Sayfa Sayısı: 272
Kitabın Türü: Roman, Aşk, Gençlik
Orijinal Adı: Clash
Çeviri: Fadime Türker
Dil: Türkçe
Yayınevi: Aspendos Yayınları


'Başka birini seni sevdiğim kadar sevebilecekmişim gibi davranmaktan vazgeçiyorum. Biliyorum vaktimi aldı ama şimdi anlıyorum. Ben seni sevmek için yaratıldım. Hayatımı seninle paylaşmak için. Bu masalı yeniden yazıyorum, böylece ikimiz birlikte yola çıkabiliriz." Yeniden bir nefes için durakladım, sahaya göz attım. 

Gelmiyordu. Sahanın en uzak köşesine tıkılıp kalmış olsa bile istese şimdiye kadar yanıma gelebilirdi. İstediği şeye ulaşmaktan hiçbir şey alıkoyamazdı Jude'u. Artık onun istediği şey olmamam ihtimali kalbimi kırdı.

Yorumum: Başta da belirttiğim gibi ben birinci kitaptan dolayı bu kitabın beni yoracağını düşünmüştüm ama yine arka kapak yazısı benim dikkatimi çekmeyi başardı.Ve diyorum ki iyi kide başardı.Ben bir devam kitabında böyle bir hata düzeltiş görmedim hayatımda.Çok başarılı bir şekilde yazılmış olan kitap, bana birinci kitaba yaptığım yorumları yutturdu.




Anlatım da ciddi bir rahatlık vardı ve ilgi çekicilik tamdı.Şahsen ben elimden düşüremedim.Yine çok fazla olay vardı ama o kadar sürükleyiciydi ki beni etkiledi yazar. Zaten ciddi bir Jude sevgim vardı bu iyice arttı bu kitapta, bu kadar bağlı olması bu kadar emek vermesi ve çaresizlikleri benim duygusal yönümü ele geçirdi.Ana tema yine Luce un güvensizlikleri ve Jude un kararsızlıklarıydı bence. Kitabın başından itibaren kıskanç erkek arkadaş Jude ile bundan rahatsız olan dansçı kız Lucy insanın dikkatini çekiyor.Özellikle de sürekli kavga etmeleri insanı endişelendiriyordu bence :D:D

Şimdi tüm bu kıskançlık olayını Jude a yüklemek haksızlık olur bence. Futbol takımımızın ponpon kızlarından süper güzel Adriana Vix gözüne Jude u kestirince bizim kız da Jude gözüm senden başkasını görmüyor demesine rağmen bir kaç yanlış anlaşılmayla beraber Jude dan uzaklaşıyor.Halbuki Jude ne kadar da fedakar bir sevgiliydi.

En sevdiğim sahnelerden biri de Adriana vs. Luce kavgasıydı.Açıkası Adriana gibi araya girenleri ben de sevmem. O kavgada hadi be Luce döversin dediğimi biliyorum :D:D:D
Bir de futbol takımından Jude un arkadaşları vardı ki baya eğlenceli bir ekip oldukları için insan seviyor hemen.

Luce bir milyon kere falan Jude u terketmesine rağmen - haklı sebepleri yok değil - Jude un gösterdiği anlayış ve yine de ondan vazgeçememesi beni baya ağlattı.Hastane sahnesinde Luce gittiğinde havaalanına Jude da peşinden gitti ve onun o çaresizliğine de bir saat kadar ağladım.Ama en çok da son kısımlar hoşuma gitti.Futbol sahasına gidip artık sonunda onların ayrılamayacağını anlayan Luce un herkesin önünde hatasını söyleyip Jude a yalvarması çok duygusaldı ve Jude da gelmeyince dedim Lucy sen şansını kaybettin.Ama sonradan Jude un sesinin duyulması ve evlenme teklifini yapıştırması SÜPERDİ... Kitabın sonu mutlu çiftimizin arasındaki eğlenceli diyalogla bitti ve serinin bir sonraki kitabın da ne olabilir ki zaten çok mutlu sonla bitti diye düşündüm.Ama birinci kitabın sonunda fena değildi ama bakın ikinci kitabı da yine okudum. :D:D:D



Puanım:
Yazarın bu sağlam toparlanışı benden bir pekiyi alır...




Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!






Yorumlar

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *