Kitap Yorumu || Tatlı Şeytan (The Sweet Trilogy # 1) - Wendy Higgins

Başta kararsız kalıp, 2 günde okuduğum bu kitapla ilgili konuşalım isterseniz:)
Kitabın Temel Bilgileri için tıklayınız.

Benim Yorumum: Ben nasıl anlatayım bilemedim valla.Çok değişik bir kitaptı.Kurgusu önceden karşılaşmadığımız şekildeydi.Ayrıca başroller çok hoş çok komik sahneler vardı ama mesela kitabın sonu çok yarım ve dramatikti.Yazar harika bir iç dünya yaratmış.Biraz anlatım uzundu ama olaylarda bol gerilimli ve eğlenceliydi.Mesela kızın insanların duygularını renkler halinde görmesi inanılmaz bir farklılık ve ilgi çekici olmuş.Artı olarak Kaidan ve diğer Nef ler çok farklı alanlarda kötü olduklar ama yine de birbirleri arasındaki güvenme olayı, Kope nin iyi yüreği, Anna nın tatlı kararsızlıkları ve Anna nın insan arkadaşı olan Jay beni alıp götürdü.
Amma ve lakin kitabın kapak tasarımı orjinali ile aynı da olsa kötü.Yani karekterler uymuyor ve hayalgücünü kısıtlıyor.Yine kitabı kapağına göre değerlendirmeyeceğim:)
Ve tabi kide PUANIM:



Bu yazıyı "birkitapolsam.blogspot.com" dışında herhangi bir blog/forum/internet sitesinde okuyorsanız, şahsımın bilgisi dışında ÇALINMIŞ DEMEKTİR!!!

Yorumlar

  1. Merhaba:-)bloğunu keşif etkinliğinden aldım hemen takip listeme ekledim:-)beni takip edersen çok sevinirim:-)
    Http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler en kısa zamanda hemen takibe alıyorum:)

      Sil
  2. Aaaaa çok şaşırdım şu an neden Anna dan nefret ediyorsun ki çok iyi bir kızdı ayrıca Anna dan ziyade Kaidan için okumak gerek o kitabı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

- Arkadaşlar yorumsuz bırakmayın lütfen; ama kaba ve rahatsız edici kelimeler ve konularda da yorum yazmayın !
-Yorumlarınıza en kısa zamanda hep cevap vermeye çalışacağım :)

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *